پرواز بر روی آب در تور دبی
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

پرواز بر روی آب در تور دبی
یک تفریح هیجان انگیز و همچنین آرامش بخش می تواند برای مسافران تور دبی، لذت بخش ترین و خاطره انگیز ترین فعالیت ها باشد که خستگی روزمرگی و کار را از سرشان بیرون کند. در تور دبی پرواز بر روی آب، منظره شگفت انگیز و نفس گیر سواحل، مناطق طبیعی و آسمان خراش های دبی را بنگرید. درون هواپیما به مدت ۴۰ دقیقه، بهترین دقایق ممکن در سفر را رقم بزنید. مناطق گردشگری دبی مانند برج خلیفه، برج العرب و جزیره نخل را از بالا بنگرید. همینطور به سفر خود ادامه دهید تا از بالا و در ارتفاعات، جزایری که به عنوان شناخته شده ترین مکان ها در جهان می باشند را تجربه کنید. بر فراز جبللی، دبی مارینا و مناظر دیگر پرواز کنید و برای پرواز محلی را انتخاب کنید و هر کدام که با برنامه تان همخوانی دارد را انتخاب کنید.
در این سفر می توانید، یک پرواز ۴۰ دقیقه ای را تجربه کنید، از نزدیک دریا، بر هواپیما سوار شده و به آسمان بروید، چشم انداز های خیره کننده و آسمان خراش های دبی را ستایش کنید، از مجموعه جزایر ساخته شده توسط انسان مانند جزایر نخل و غیره دیدن کنید، دبی مارینا و جبللی را از بالا بنگرید، و از سفر خود لذت ببرید.

پرواز در تور دبی

برنامه ریزی تور هواپیما بر روی آب:
ابتدا یکی از زمان های تور ارزان دبی  را برای خود رزرو می کنید و برای بهترین سفر خود برنامه ریزی می کنید. سپس وسایل مورد نیاز که دوربین یکی از مهم ترین آن ها می باشد را بر می دارید و با خود به محل مورد نظر می برید. هنگامی که به محل رسیدید، با خلبان خود آشنا می شوید. سپس یکی از هواپیما هایی که بر روی دریا حرکت می کند را می بینید و حتما آن را ستایش می کنید. پیشنهاد می کنیم که نفس عمیق و راحت کشیده و درون هواپیما بنشینید. سپس کمربند ایمنی خود را ببندید و از سطح دریا به بالا حرکت کنید. حال دوربینی که از قبل آماده کرده اید را روشن کنید و از برج خلیفه از بالا عکس بگیرید. همچنین می توانید از برج العرب عکس¬برداری و فیلمبرداری نیز انجام دهید. می توانید از بالا به سرزمین بیابانی و صحرایی دبی نگاه کنید و لذت ببرید. خلبان شما، در طول مسیر در مورد مناطق گردشگری دبی صحبت می کند. از بالا می توانید گلف عربی، قایق ها، دبی مارینا و جبللی را نگاه کنید. در آخر به سمت ساحل جمیرا حرکت کرده و پس از تقریبا ۴۰ دقیقه لذت بردن از هوا و پرواز، به آرامی از هواپیما بیرون آمده و از خلبان خود خداحافظی می کنید.
توجه داشته باشید که در صورتی که دوربین جداگانه نداشته باشید، همراه بردن تلفن همراه مجاز می باشد.
این تجربه زیبا را هرگز از دست ندهید زیرا تمام جاذبه های گردشگری دبی، زمانی که از بالا می نگرید بسیار شگفت انگیز خواهد بود. طبق گفته مسافران تور ارزان دبی، برج خلیفه، دبی مارینا و دیگر مناظق را از بالا طوری دیگر تجربه خواهید کرد.
در این سفر، نکته قابل توجه که باید به یاد داشته باشید، این است که حتما پاسپورت خود را همراه خود داشته باشید. منبع : تور دبی





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: